IMU Event – waarom het een goede investering is

IMU Event – waarom het een goede investering is

Inhoudsopgave

Het grappige is dat je direct kunt starten met online marketing, maar er echt goed in worden is moeilijker. Het IMU Event is dan de plek om naartoe te gaan om het vak te leren en inspirerende mensen te ontmoeten.

Hoe is het IMU Event ontstaan?

Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren, de oprichters van de IMU gaven altijd al seminars over online marketing aan ondernemers die meer uit hun business wilden halen. Een seminar is echter maar een dag en gaat helaas zo voorbij. Dus bedachten de experts om een IMU Event te organiseren van meerdere dagen om te zorgen voor de maximale leercurve.

Hoeveel kost een ticket voor het IMU Event?

497. Dit is een groot bedrag, maar je krijgt er veel voor terug. Ik laat je zien waarom deze investering het waard is.

Het is niet alleen luisteren

Het wordt geen hoorcollege waarbij je alleen maar in de banken zit om kennis op te nemen. Ja, je gaat luisteren naar de experts, dat lijkt me geen straf.

Maar daarnaast spreek je met andere ondernemers en daaruit ontstaan nieuwe vriendschappen of samenwerkingen.

Dit is voor jou een gouden kans om in contact te komen met je vakbroeders en zusters. Want laten we eerlijk zijn: in je eigen omgeving zijn er weinig mensen die echt begrijpen wat je doet en wat je dromen zijn.

Hoe ziet een IMU Event eruit?

Door de dag heen luister je naar verschillende sprekers die allemaal een eigen vakgebied hebben. Het zijn nooit duffe presentaties, aangezien ze dagelijks bezig zijn met de materie en er daarom boeiend over kunnen vertellen.

Ik heb hiervoor twee voorbeelden.

Zarayda Groenhart, de specialist op het gebied van je persoonlijke verhaal vertellen (ze heeft een inspirerend YouTube kanaal)

En Veerle Smit, fulltime ondernemer en arts in een. Je hebt dus altijd voldoende tijd om een online business te beginnen. 😉

Waarom het speciaal is

Bekijk eens de video hieronder van het IMU Event van 2019.

De energie is zichtbaar in de zaal, en de deelnemers gaan vol geïnspireerd weer naar huis. Het knappe van de IMU is dat ze deze beleving jaar op jaar kunnen creëren. Daarom is het slim om ieder jaar te gaan.

Wie zijn de sprekers op het IMU Event?

Ik moet zeggen dat de sprekers steeds interessanter worden, aangezien er cases studies en verhalen worden gedeeld die je nog niet eerder had gehoord.

Je gaat luisteren naar bijvoorbeeld deze deskundigen, ik link ook naar hun eigen websites zodat ze meer over hen te weten komt.

 Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren

Oké dit is een inkoppertje. Dit betekent niet dat ze je niets kunnen leren. Het zijn immers twee ondernemers met deze online bedrijven:

  • Huddle
  • Phoenix
  • Plug&Play

Dan snap je het spelletje wel.

Tonny Loorbach is gespecialiseerd in online psychologie, hij deelt dus de beste technieken om neuromarketing in te zetten.

Grote kans dat je nu denkt: wat is neuromarketing? Tonny legt het zelf uit.

Martijn van Tongeren is daarnaast de man van de funnels, het vasthouden van een bezoeker door bepaalde strategieën toe te passen zoals het weggeven van een gratis e-book.

Waarom is een funnel belangrijk?

De consument heeft ongeveer 7 contactmomenten nodig voordat hij overgaat tot aankoop. Dit houdt dus in dat je bezoeker bijna nooit tijdens het eerste bezoek aan je website je product koopt. Mooi balen.

Je zult hierom je bezoeker moeten zien vast te houden om tot de benodigde contactmomenten te komen. Ik heb het niet over dwang.

Omdat je een bezoeker makkelijk kunt vasthouden door een gratis e-book weg te geven. Hierin staat nuttige informatie waar een bezoeker meteen verder kan. In ruil voor een gratis e-book laat de bezoeker zijn e-mailadres achter.

Hiermee bouw je een mailinglijst op en kun je makkelijk deze mensen bereiken en tips delen of producten aanbieden.

Martijn verteld meer over de kracht van een funnel.

Groeien op YouTube

YouTube is de op een na grootste zoekmachine. Met andere woorden: je kunt deze kans als ondernemer niet links laten liggen.

Maar hoe scoor je in YouTube?

We weten immers allemaal dat je door te bloggen kunt ranken in Google.

Groeien op YouTube hoeft niet alleen te gaan over het maken van video’s, want je kunt ook op YouTube groeien door het plaatsen van advertenties. Dit kan zijn in video of in bannervorm.

Rutger Tuit, onderdeel van Google Nederland, laat zien wat de kracht is van advertenties op YouTube.

Wil je nu al weten wat je kan doen op YouTube?

Rutger Tuit is geïnterviewd door Tonny en Martijn. Je kunt dus al meteen beginnen

SEO fouten

SEO is de meest gebruikte tool om je online business te laten groeien. En de tool is nog gratis ook..

Het lukt de meeste ondernemers zelden om grote successen te boeken met SEO, omdat ze dezelfde fouten maken. Gelukkig is Daniël Kuipers er die alles over SEO weet en jou meeneemt langs de meest voorkomende fouten.

Zo hoef jij ze niet meer te maken. 😉

Leer alvast meer van Daniel door dit artikel te lezen.

En natuurlijk ze er nog meer sprekers, het zijn er helaas te veel om op te noemen.

via GIPHY

Volg daarom het Instagram account van de IMU om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Zo kun je je er extra op verheugen.

Gratis bonussen

Als je een ticket koopt, krijg je gratis toegang tot deze trainingen:

  • Het optimaliseren van je LinkedInprofiel
  • SEO op de juiste manier inzetten
  • De 365 doorbaakdagen, de plek voor persoonlijke groei
  • De beste marketingtechnieken van Tonny en Martijn

Wat vinden anderen van dit event?

Andere bezoekers zijn zeer positief, dat blijkt uit deze reacties:

Recensies over het event van de IMU

Bekijk ook deze ervaring van Jorellafit om te zien wat ze hebben geleerd

Tot slot: belangrijke informatie

Voordat je een kaartje, bestelt wil ik de belangrijkste punten met je doornemen

  • Je krijgt toegang tot alle dagen
  • Elke dag duurt van 10:00 tot 18:00
  • Er zitten gratis drankjes en een lunch bij
  • Gratis parkeren en er is een pendelbus van en naar centraal station
  • Je moet een hotelkamer er los bijboeken
  • Gratis toegang tot 11 jaar opnames van de IMU

Waarom moet ik een kaartje kopen?

Omdat je een strategie bedenkt voor online dominantie, meer vrijheid en geluk krijgt, slim gaat groeien, luistert naar alle antwoorden op je vragen en je netwerk uitbreidt.

Kortom: er bestaat geen betere manier om meer online succes te boeken.

Jochem

Jochem

Ik wil jou graag helpen om een website te maken en deze succesvol te maken.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *